dag 3 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: harry en carina

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

10 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Daar gaan we weer,na een goede nachtrust ( je went eraan om op ze kop te slapen ) om 6.30 opgestaan. Carina wilde gaan zwemmen maar het water was wel erg koud dus maar niet gedaan ,ontbijten en opruimen want we moesten de pont hebben om 8.45. Dat is een oversteek van een rivier tussen Rawene en Kohukohu, langs de rivier naar kust en dan door de bossen. We hebben daarbij wegen genomen waar je eigenlijk een 4 x4 voor nodig had maar we zijn er gekomen. Bij ahiparra aangekomen lekker een paar uur aan het strand gelegen en gezwommen in de zee, deze was erg koud met 2 mtr hoge golven. Na deze rustpauze ( ik heb toch vakantie ) gereden naar Kaitaia waar we boodschappen hebben gedaan en getankt want de eerste 75 liter zijn er alweer doorheen ( hij drinkt meer dan ik ). In het dorpje een ticket gekocht voor cape runner maar dat horen jullie de volgende keer, grt Harry & Carina.

• 10 Januari 2013 - 10:20

Kasia:

Leuk, dat jullie er zo van genieten, ik weet hoe je voelt in NZ. Ik zou zo terug willen.
    Geniet van je vakantie. Ik lees jullie reisverslagen, groetjes.

• 10 Januari 2013 - 18:01

Karin Bakker:

Hallo lieverds, leuk hoor om zo toch een beetje met jullie mee te rezien.
    Zo te zien genieten jullie van al dat moois daar.
    Benieuwd naar de rest van de verhalen en foto's.

Liefs Karin

• 10 Januari 2013 - 18:39

Gerrie :

Hey Carien en Harry,
    Fantastisch dat de reis eindelijk is begonnen. En dat nog wel op zijn kop, maar daar schijnen jullie niet zoveel last van te hebben.
    Prachtig inderdaad zo'n bos met superoude bomen, wij hadden dezelfde ervaring van het oerbos in Amerika met de seqouia bomen ..... wat een energie!!!

Geniet van le het moois en vooral ook wel lekker blijven drinken hoor....... het is vakantie, toch?
    Wij nemen er hier inieder geval al wel een borrel op!Geniet voroal verder, wij volgen jullie op de kaart.
    Doei, zie uit naar jullie vervolgverhalen.