dag 4 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: harry en carina

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

11 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanmorgen werden wij op 8.40 uur opgehaald door de bus om de Harrisons 90 mile beachtour te maken, wat dus ook betekend dat de camper een rustdag kreeg om even van de schrik te bekomen van zijn hollandse bestuurder. Na enkele tussnstops om bezienswaardigheden te bekijken was de beste stop nog een ijsje eten gemaakt door een Maori familie, dit was echt lekker.
De reis ging verder richting het uiterste puntje van NZ, waar deTasmaanse zee en de Pacific bij elkaar komen, wonderbaarlijk om te zien wat er daar met de zee gebeurd. Na nog even de vuurtoren te hebben bekeken werd het tijd om de terugreis te beginnen maar niet voordat we aan het zandduin sleeen zijn geweest. Duinen van ongeveer 35 mtr hoog, deed er 15 min over om boven te komen en was is 15 sec weer beneden hield het na 1 x ook wel voor gezien. De terugreis was wel speciaal want met dezelfde bus gingen we over het strand terug, ook speciaal in dit land je mag over het strand net zo hard als op de snelweg dus 100 km per uur. Na het eten ( broodtje hamburger ) is Carina nog het strand opgegaan om foto's te maken van de ondergaande zon. Tot zover morgen meer .

• 11 Januari 2013 - 16:40

Marcel:

gaat lekker wanneer komen er fotos?

• 11 Januari 2013 - 16:46

Marcel Roest:

zie nu dat de fotos er al bij staan, mooi weer daar hier begint het te vriezen.

• 11 Januari 2013 - 18:04

Nettie:

hoi .familie. wat hebben jullie een heerlijk weer daar!!!
    volgens mij is dat ijs niet te eten!!
    ik wou vragen neem even wat mee?
    geen goede optie, sorry, zal het niet meer doen.
    vanaf nu gaat het hier vriezen, een beetje maar hoor.
    hebben jullie genoeg ruimte in de camper?
    ben wel een beetje nieuwschierig.
    xxxleo &nettie

• 12 Januari 2013 - 13:38

YVONNE MAAS:

Ziet er bekend uit zucht zucht, wil er weer naar toe. Toen wij er waren werd er een auto verrast door de vloed .....