dag 2 etc - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu dag 2 etc - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

dag 2 etc

Door: harry en carina

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

10 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een goede nachtrust boven in ons bed, ja ik moet nu iedere nacht 4 treedjes op en af vertrokken wij na een lekker ontbijt uit Pahi. Wij kwamen eerst het Kaurimuseum tegen en hebben daar 2 uur genoten
Door naar t Kauribos, je kan dan onderweg naar een uitkijkplaats rijden de Lookout road, niet verhard dus schuddent en krakent kwamen wij boven, je kijkt dan prachtig over het bos, daar een kl stukje een pad naar beneden gelopen duurde een uur om beneden te komen dus dat deden wij maar niet. Met de camper weer verder.Dan kom je onderweg de stopplaats tegen waar je 15min moet lopen om de enorme grote, oude bomen te bewonderen.Het is een verrijking om daar te lopen tussen al die oude joekels wat een energie! De weg door het bos duurde 18km wat een prachtige beleving. Door naar de volgende camping in Rawena waar ik Paella gemaakt heb, smaakt hier ook goed. Niet zoveel km gemaakt maar wel een adembenemende dag.[

• 10 Januari 2013 - 08:37

Dick:

He Maarsen's,
    Gaat allemaal prima zo te zien!! Op één van de foto's zag ik zelfs een ouwe joekel VOOR die boom staan haha.
    I will follow the trip!!
    Groeten uit soppig Nederland.
    Dick