het is begonnen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu het is begonnen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

het is begonnen

Door: harry en carina

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

07 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zoals ik al schreef in het laatste bericht van nog 6 dagen en 29 uur reizen die 29 uur reizen gaan je niet in de kouwe kleren zitten. Vluchten naar Singapore en naar Auckland waren goed en op tijd maar het is wel een pokke eind dat kan ook niet anders want na Nieuw Zeeland houdt de bewoonde wereld zo'n beetje op, een enkle gek daar gelaten die op de zuidpool gaat zitten. De eerste nacht geslapen in het Kiwi hotel ( hoe toepasselijk ) al waren het maar een uurtje of 4 , toen wachten tot de familie kwam wat gebeurde om 11 uur. Karel was er als eerste en was nog geen spat veranderd sprak zelfs nog een beetje nederlands wat best knap is na ongeveer 25 jaar. Na een kwartier waren Jack en Linda er ook, een bak koffie gedronken en moeder Sien en de vriendin van Juul, Nel gingen met Jack en Linda naar Morrinsville. Karel ging met ons naar het camperverhuurbedrijf om ons daar af te zetten,na de nodige papieren en uitleg konden we op pad. Ik heb trouwens 3 keer gebeld naar de radioverkeersdienst over al die spookrijders maar het bleek dat ik hetzelf was, is ff wennen maar nu rij ik ook gewoon 100 waar je 70 mag dus het went snel. Vandaag ongeveer 170 km ( ja gewoon km ) gereden en overnacht in Pahi aan de uitloop van een rivier, geslapen als een blok. Morgen komt er meer grt Harry en Carina

• 08 Januari 2013 - 09:37

Marcel Roest:

vol verwachting klopt mijn hart kijk uit naar de fotos.

• 08 Januari 2013 - 21:50

Dick (alias De.......):

He Maarsen's from down under, ziet er goed uit allemaal! Loopt het bier niet uit je glas als je zo op z'n kop aan de onderkant van de wereld hangt !!!!
    Veel plezier daar.
    Tjuus