an other day - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu an other day - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

an other day

Door: harry en carina

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

14 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag is het zondag en dus doen we rustig aan, beetje uitslapen, ontbijten,wandeling maken van ongeveer 4 km ( hoe bedoel je rustig aan ) en ff geskypt met Lon die op Tenneriffe zit op dit moment. De bedoeling wasom richting Coromandel te rijden en te overnachten bij Thames in de buurt, nu moeten we weer langs Auckland en dat hadden meer mensen vandaag. Tussenstop bij Howick gemaakt, tukkie gedaan in de schaduw en toen weer verder. Het stuk langs Auckland was goed te doen daarna begonnen de bochtige wegen weer, bij Orere point gestopt Carina ff uitgelaten in de zee en weer verder. Thames kwam in zicht daar boodschappen gedaan, doorgereden naar Tapu waar de camping was. Dus deze rustige zondag 233 km gereden,begon zowat op werken te lijken. Foto's uploaden op deze site is nogal lastig, probeer het wel maar vaak lukt het niet op facebook plaatsen gaat veel makelijker vandaar dat ik dat doe, grt van hier.

• 14 Januari 2013 - 08:55

Margo:

Het klinkt allemaal geweldig! De foto's op Facebook zien er ook prachtig uit. Volgens mij een schitterende reis. Nog heel veel plezier in het verre Nieuw Zeeland. Groetjes uit een koud Nederland.

Margo

• 14 Januari 2013 - 18:46

Nettie:

Harry ,wil jij eens wat liever over je vrouw praten,heb carina uitgelaten in de zee, het is toch geen beest!

gr leo en nettie