dag 10 14/1 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu dag 10 14/1 - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

dag 10 14/1

Door: harry en carina

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

14 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Gisteren geen internet dus 2 dgn een verslag
Ik was weer vroeg wakker 7.30 dus vandaag maar eens uitgebreid mijn yoga oefeningen gedaan buiten op een handdoek. Mijn rug vind het niet leuk dat vele zitten en hobbelen , vandaag op weg naar Coromandel , 35km waar wij bijna een uur over deden. Wel een prachtige weg naast de zee en aan de andere kant de berg. Een schattig plaatsje waar ze vroeger goud zochten. Daar gewinkeld en een bakkie gedaan op een terrasje. Door naar Driving Creek Railway een leuk klein treintje dat een uur door de bergen rijd en waar je van mooie uitzichten kan genieten. Geluncht bij de camper en door naar Hahei Holiday Resort een camping ook weer aan zee daar wezen wandelen naar een paar winkeltjes en terug over het strand. Morgen verwachten ze regen dus weten nog niet wat wij gaan doen? Word vervolgd

• 14 Januari 2013 - 11:12

Marcella:

Hoi lieverds
    Wat een ervaring, hoe ervaart je moeder het. Mooie foto's. Geniet ervan spreek je gauw. Veel liefs vanuit lisse

• 14 Januari 2013 - 14:47

Danielle:

hoi zo te zien hebben jullie het heerlijk, kijk al uit naar onze verkantie. ik hou jullie in de gaten vind het erg leuk. xxx

• 14 Januari 2013 - 17:42

Nettie:

goed gedaan carina, vroeg me al af hoe het met je rug is, een ander bed en gehobbel, maar jullie hebben wel steeds een prachtig zicht op de natuur daar.