australie - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu australie - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

australie

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

31 December 2014 | Australië, Port Augusta

dinsdag 30 dec gaan we naar Port Augusta via Ceduna om weer proviand in te slaan wederom een rid van 625 km we beginnen er aan te wennen en een geluk voor mij Carina rijd ook hele stukken. Vandaag graanvelden gezien ongeveer 300 km lang aan beide zijden en van het begin van de reis ook kangaroe's maar deze waren variërend tussen plat, zeer plat en in staat van ontbinding, ohja ook nog 2 levenden. Net voor Port Augusta de iron knob zien liggen een giga ijzererts houdende berg die ze aan het afgraven zijn, vandaag weer lekker temp. 26 graden.
Vandaag 31 dec.
vertrokken uit Port Augusta voor de rit naar Adelaide, wat voor onze begrippen nu al een rustdag betekend slechts 470 km. In de middag aan gekomen in Adelaide, rondtour gedaan met de camper zelf onder het mom van de sterkste wint en daarna op zoek gegaan naar een camping in de buurt wat nog niet meevalt want iedereeen viert hier oud en nieuw buiten de deur, maar toch iets gevonden in Meringie aan het Lake Albert.
Dus vanaf deze plaats wensen wij jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar toe en je hoort weer van ons, p.s. Lon het was een typfout van mij H&M bestaad hier nier moest zijn H&C groeten

• 31 December 2014 - 10:36

Marcel :

Jullie ook goede jaarwisseling grtn Marc

• 31 December 2014 - 11:00

Yvonne:

Ja de afstanden zijn enorm.

• 31 December 2014 - 13:51

Nettie:

wensen jullie ook een gezond 2015, en goed de ogen de kost geven. hopelijk zien jullie vanaf nu alleen nog levende kangeroes

• 31 December 2014 - 14:05

Margo:

gelukkig nieuw jaar! Voor jullie is het al 2015 denk ik!

• 02 Januari 2015 - 19:49

Emmy :

We vinden het leuk om jullie te volgen aan de andere kant van de wereld, veel plezier.

• 02 Januari 2015 - 20:21

Marijke:

He fijne vakantie en een gelukkig nieuw jaar en veel geluk.