kerstdagen in een vliegtuig - Reisverslag uit South Perth, Australië van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu kerstdagen in een vliegtuig - Reisverslag uit South Perth, Australië van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

kerstdagen in een vliegtuig

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

26 December 2014 | Australië, South Perth

Hoi allemaal, zoals je gelezen heb is Lon weer thuis en hebben wij haar na krap 24 uur weer achter gelaten(sorry Lon). Op Schiphol aangekomen voor de tweede keer in 24 uur hebben we de koffers gedropt en afscheid genomen van kids en oma. Dit keer een reis naar Australië best weer een eind weg en ook raar kerst vieren in een vliegtuig. Na een vlucht van 6 en half uur stonden we in Abu Dhabi, hier kijken ze niet op een euro want overal zag je goud. Na een stop van 1.15 uur en een vertraging van 45 min gingen we weer verder naar Perth, deze vlucht duurt 11 uur. Dus omgerekend na 17.5 uur vliegen,18000 km en 2 kerstdagen verder ben je aan de andere kant van de wereld en dat weet je meteen puff dik 30 graden. Wie wel eens border security kijkt neem van mij aan het werkt echt zo, alles moesten ze zien.Het is hier 7 uur later als in Nederland dus we gaan slaap inhalen, morgen de camper ophalen voor de rest van de vakantie, tot de volgende keer H&M

• 26 December 2014 - 20:13

Kasia:

Ik wens jullie een onvergetelijke ervaring tijdens deze vakantie. Keep us posted! Ik hoor van jullie hoe het gaat, groetjes, Kasia

• 27 December 2014 - 10:50

Yvonne:

Al zwarte zwanen gezien

• 28 December 2014 - 08:22

Lonn:

h&m hebben ze daar toch niet?