dag 11 t/m 17 jan. - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu dag 11 t/m 17 jan. - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

dag 11 t/m 17 jan.

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

23 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Sorry dat het een tijdje duurde maar hebben drukke dgn gehad door fam. Bezoek . Vanaf Hahei zijn wij naar Hot water beach, het was vloed dus door naar Waihi waar een goud en zilvermijn nog steeds word afgegraven. Wij hebben daar een rondje van 3km om heen gelopen.Toen door naar Tauranga camping gezocht maccaroni gemaakt en contact met Marcus gezocht, hij heeft ons op gepikt en hebben mijn neef Martin en Carolyn bezocht. Heel gezellig. De volgende dag hebben de camper bij Marcus geparkeert en zijn met zijn ouders naar de haven gereden om een rondje v een uur om de vulkaan te lopen. Geluncht bij de boulevaard. S middags naar een nicht Annet geweest in Katikati, zij heeft advocadobomen en veel bloemen en teelt groentens die ze op de markt verkoopt een bezige bij dus.savondsmet Marcus fam. In de haven in een visclub gegeten heel leuk en gezellig om zo de fam. Te leren kennen.De volgende dag zijn wij naar Morrinsville gereden bij T Julia en O Jan, mams en Nel een bakkie gedaan en geluncht. T Rie gedag gezegd en s middags naar Tracy en Jhon gereden die wonen buiten het centrum op een boederij, daar kwam fam. Overdevest om met elkaar te eten , met zijn allen aan de gr. Tafel in de keuken dat was een dolle boel en iedereen had wat lekkers gemaakt. Thanks fam. We love you. Bij hun blijven slapen en de next day achter de koeien , nadat ze gemolken waren, aan om het hek te sluiten.Om 10.00 terug naar mams om de inr te meten, om 12.00uur naar Monica waar de hele fam. Plasmeyer kwam met zelf gemaakte hapjes. Ook daar was het bere gezellig en leuk om met iedereen te praten, gingen pas na 21.00 weg en hebben bij Michelle , in Candra s bed geslapen. Met deze fam. De volgende dag naar Hamilton, waar wij de gardens (tuinen) bezochten die prachtig waren. S middags met Candra naar haar school gelopen waar ze werkt, T Rie haar vroeger huis gezien en het graf v O Koos bezocht daarna na Monica waar we weer met elkaar en t Rie, Mia en Karl gegeten hebben, na het eten met Kathleen en Baxter spelletjes gedaan, ik heb ze ezelen geleerd.Het was weer een top dagzo met elkaar.Nog een nachtje in Candra s bed zijn wij de volgende ochtend maandag dus dag 17 de fam. Mams en Nel gedag gaan zeggen en weer in ons rijdend huis op weg naar Rotorua, daar gaat harry straks een verhaaltje over schrijven ik ben er weer even klaar mee dag lieve mensen xxx

• 23 Januari 2013 - 11:09

Emmy. Maarsen:

Wat leuk dat jullie

• 23 Januari 2013 - 11:54

Ome Jan En Tante Emmy:

Eerste poging op tablet is mislukt. Tweede poging via de PC. Wij volgen jullie reisverhalen en familiebezoek op de onderkant van de wereld met veel plezier, we wensen jullie nog een leuke tijd, en een goeie thuisreis. groeten OmeJan en Tante Emmy.

• 23 Januari 2013 - 12:26

Marcel Roest:

Volgens mij hebben jullie het leuk en gezellig daar. ik wil er ook naar toe.

• 25 Januari 2013 - 10:47

Nettie:

wat heb jij daar veel familie wonen zeg, weer eens slapen in een gewoon huis is voor de verandering ook wel weer eens leuk toch! hoe vind mams het allemaal? wil ze nog wel nar huis terug! gr nettie

Tags: b