laatste dagen - Reisverslag uit Pahiatua, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Pahiatua, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

05 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Pahiatua

Na de grotten te hebben bekeken beginnen de laatste dagen er aan te komen, vanmorgen vertrokken naar Raglan om ook nog van de zon en zee te genieten. Daar aan gekomen op een mooie camping aan het strand omgekleed en gauw naar zee, wat we nog nooit hadden gezien was dit zwart strand dat komt door het ijzererts dat er in zit. Een apart gezicht moet ik zeggen en ook niet makkenlijk voor de mensen aangezien zwart warmte vasthoud en je dus meteen je voeten staat te verbranden. De volgende dag om 9 uur weggereden omdat we s'middags de camper moesten inleveren in Auckland, eerst nog even de fam. gedag gezegd in Morrinsville en om half drie waren we weer op de plek waar we een maand geleden zijn begonnen nl. het verhuurbedrijf. Neef Karl kwam ons weer ophalen daar en met hem zijn we Auckland zelf ingegaan, de skytower bezocht met een hoogte van 220 mtr en dan staan op een doorzichtige plaat, lijken de mensen wel poppetjes daar beneden. De volgende dag stond het vertrek naar Nederland op het menu, om 13.30 uur de lucht in voor een vlucht van 10 uur naar Singapore, dan een wachttijd van 5 uur en hop weer veder naar Nederland wat ook nog eens 13 en een half uur vliegen was. Voorlopig heb ik me buik wel ff vol met al dat vliegen, om 00.70 uur geland waar Lonneke ons kwam ophalen. Dit was dus onze reis hoop dat jullie er iets van hebben kunnen volgen zo niet dan moet je er zelf maar gaan kijken dat gaan wij nl. ook weer doen over 3 jaar want er ligt ook nog een zuider eiland wat we moeten bezoeken.

Groeten Harry& Carina

• 05 Februari 2013 - 21:34

Karin Bakker:

Hallo schatjes,

wat fijn dat jullie weer terug zijn en dat jullie het super naar jullie zin hebben gehad.
    hopen snel weer ff te kunnen knuffelen met elkaar eerst maar even bijkomen van de jet leg.
    XXX Karin en Marco

• 12 Februari 2013 - 15:37

Inge:

Hallo

Beter laat dan nooit, ik heb eindelijk jullie reisverslagen bekeken en vond het leuk te lezen.
    Prachtig land denk ik zo.

De volgende keer hoop ik nog steeds te weten hoe of deze website werkt.

Groeten Inge orsel