weer verder - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu weer verder - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van harry en carina maarsen - WaarBenJij.nu

weer verder

Door: harry en carina

Blijf op de hoogte en volg harry en carina

23 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Goede morgen, voor mij dan bij jullie is het avond. Na het familie bezoek en dat zijn er heel wat hier ( ze hebben zeker niet stil gelegen in die jaren ) is het tijd om weer verder te gaan, eerst samen de kaart bekeken en besloten dat we naar Rotarua gaan waar de geisers en vulkaan gronden zijn. Nu heeft bijna iedereen er wel eens van gehoord maar als je het ziet valt toch wel je b open, wat een hitte heeft ons moeder aarde toch onder het oppervlak waar wij op lopen. Van een meer dat 100 graden water heeft tot kokende modderpoelen en zwavel dampende rots spleten waar je dus wel ff je neus moet dichtknijpen. Daarna doorgereden naar Blue Lake alwaar we op de camping gaan overnachten, morgen maar weer eens kijken waar we dan weer heengaan. Tot morgen.

• 24 Januari 2013 - 22:13

Annelies:

Ik lees dat jullie het super hebben in NZ.en een leuke tijd hebben gehad met de familie. Leuk dat Mia ook nog over kwam hiervoor. Geniet nog maar lekker!
    Groetjes van Annelies

• 25 Januari 2013 - 10:52

Nettie:

we proberen jullie te volgen op de kaart, lukt niet altijd, jammer dat we de zwavel lucht niet door de pc heen krijgen,hebben jullie ook een modder bad genomen, of is dat teheet.gr.xxx

• 26 Januari 2013 - 09:56

Marcella:

Hoi hoi uit sneeuwerig Lisse wat een mooie reis. Een hele belevenis. Wat vind je moeder ervan. Heel veel plezier geniet ervan liefs uit Lisse.